ZASMAŻANA ZUPA Z PULPETAMI I MAKARONEM

Nasza tradycja nakazuje, że w niedzielę każdy Polak rosół gotuje :) Rosołek w niedziele Wszystkim smakuje, a w poniedziałek pomidorowa na stołach króluje.

Ja natomiast dziś chciałam Wam przedstawić mój pomysł na wykorzystanie rosołu który zostaje mam bardzo często z niedzieli. Pomidorowa i pieczarkowa już chyba wszystkim się przejadły. Zachęcam do spróbowania mojego pomysłu.


Składniki:

2 litry rosołu drobiowego
1 łyżka masła
1 czubata łyżka mąki pszennej
mięso pozostałe z gotowania rosołu
1 jajko
1 łyżka bułki tartej
sól i pieprz do smaku
2 łyżki mąki pszennej
olej do smażenia
ulubiony makaron
łyżka posiekanej natki pietruszki


Sposób przygotowania:

Makaron gotujemy tak jak zawsze. 

Mięso oddzielamy od kości drobno siekamy. Dodajemy jajko, bułkę tartą solimy i pieprzymy do smaku. Dokładnie łączymy wszystkie składniki z mięsem.Formujemy małe kuleczki wielkości orzecha włoskiego.Obtaczamy w mące i smażymy chwilę na oleju.
Rosół doprowadzamy do wrzenia. Masło rozpuszczamy na patelni dodajemy mąkę i przygotowujemy  zasmażkę. 

Gotową zasmażkę dodajemy do rosołu, wrzucamy kulki mięsa i makaron wszystko doprawiamy do smaku solą i pieprzem doprowadzamy do wrzenia. 

Podajemy posypane natką zielonej pietruszki.

Smacznego :)





Komentarze

  1. Interesujący pomysł, bardzo chętnie sprawdzę u siebie w kuchni ten przepis. Bo wygląda to bardzo smacznie :D Chętnie wpadnę tutaj jeszcze nie raz po kolejne inspiracje i przepisy do sprawdzenia ;) Pozdrawiam i zapraszam, do mnie może coś wpadnie Tobie w oko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty